These are good times in your life

Å de borrar i lägenheten över och jag får snart ett psykbryt! Undrar vad det är med borrande som driver mig så till vansinne. Det är ju inte som att man inte hör grannarna spela musik etc etc annars utan att man blir särskilt arg. Konstig mening. Poängen är iallafall att det oftast INTE stör mig när man hör ljud/musik från andra lägenheter, däremot är borrljud skitirriterande.

Sitter och surfar en massa reklamsidor (alltså sidor som handlar om reklam inte sidor MED reklam om ni förstår vad jag menar). Hur mycket jag än avskyr dålig reklam så är bra reklam helt fantastiskt, det är konst! En del projekt är bara så smarta, så fyndiga och roliga och man vill köpa deras grejer bara för att man gillar reklamen. DET är bra marknadsföring!

Här kommer en som jag gillar skarpt:



Och här kommer en video om själva kampanjen. Det är himla spännande att se hur de arbetar på så många olika plan och i olika media.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0