Those weird foreigners

Haha, garvar lika mycket varje gång han skriker 'HELP ME!'

Gjorde en lasagne som blev riktigt bra och blev lite fattigare när jag utnyttjade ännu en spännande sida på internet för ett inköp (hehe Annelie du vet vad jag menar). Hoppas mitt gelaskin som jag beställde i helgen kommer snart. Det är som en sån sticker att sätta på laptopen. Är inte helt hundra på hur den kommer att bli på min laptop, alla är ju olika typ, men förhoppningsvis blir det bra. Det är den på bilden jag har beställt. De hade hur många olika stilar och typer som helst men jag gillade denna.



I övrigt vill jag bara lägga till att jag känner extrem frustration över hur några av de mest populära bloggarna inte kan stava eller ens skapa sammanhängande meningar. Lite analt kanske men folk som inte ens orkar skriva ut g:t i jag eller använda sig av komman eller punkt känns liksom bara ungefär lika smarta som tioåringar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Woooooow! Vilken skitcool skin!!! :D

Jag har funderat på att beställa en till Pytte också, något rosa.

Ugglan är bara SÅ söt! I want to cuddle him and eat him and... and...!

2009-08-18 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0