Ramalama Bang Bang

Igår kväll spenderade jag första kvällen på väldigt länge med att titta på tv. Jag tittade på nyheterna, so you think you can dance och blackadder och kände att jag verkligen saknat att titta på tv. Inte för att programmen på något vis är bättre nu än för några månader sen, det är mest samma skit som går, men för att de enda val jag behöver göra när jag tittar på tv är vilken kanal jag ska titta på. Eftersom jag gett upp tv:n för datorn har jag fått sitta och klicka runt och komma på själv vad jag ska göra och titta på/efter, men när man tittar på tv händer saker och ting av sig själv! Fantastisk grej den där tv:n! :P

Jag älskar att titta på So you think you can dance. Folk som kan dansa imponerar mig så himla mycket (vilket jag nämnt redan för inte så länge sen, men det tål att sägas igen). Och de som är i So you think you can dance är så himla duktiga och de har så olika stilar. Sjukt kul att titta på dem och som alltid när folk är riktigt duktiga på något får jag en tår i ögonvrån av blandad glädje och avundsjuka. Jag gillade verkligen ett av gruppframträdandena de gjorde, ramalama bang bang, schnyggt!


Kommentarer
Postat av: stina

Ja men vet du vad sofie! Jag har resonerat exakt som du. Alla jag pratar med som har dragit ur visdomständer har sagt till mig att laga den för att de gör så ont att dra ut. Men jag har resonerat som du att jag inte vill betala pengar för en tand som jag kanske får betala mer ör en annan ång efteo det bara är problem med sånna där tänder. dessutom betalar ju jag alltig själv och inget täcks av försäkringen efterom jag bor i norge. ade fått betala ara hälften annars tydlgen

2009-08-20 @ 11:01:17
Postat av: annelie

haha frågan är väl snarare vad truls inte har gjort! just i det inlägget syftade jag på att han skriver fantastiska jobbansökningar åt mig eftersom jag tycker att det tar så jävla lång tid och bara orkar skriva typ högst en varannan vecka. dessutom kan truls det där med att få mig att framstå som den bästa person man kan tänkas anställa. hahahaha

2009-08-20 @ 11:35:45
Postat av: annelie

jag tycker förresten att du ska börja dansa!

2009-08-20 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0