Cleaning the shit out of the apartment

Ja, nu har det julstädats hemma hos familjen Leosson/Horning(Persson). Jag skulle ljuga om jag sa att det var superrent, för vissa områden gled vi bara över lite snabbt och dammsugaren som inte suger hjälpte kanske inte så mycket. Men det är rätt mycket bättre än det var innan iallafall. Och jag har dessutom rensat avloppsbrunnen i duschen vilket var så JÄVLA äckligt. Kommer drömma mardrömmar om hårbollsmonster som kravlar upp ur avloppet och attackerar oss, men förhoppningsvis har jag städat bort det mest akuta hotet :)

För att fira städningen var Petra och jag på Twilight - New Moon igår på bio. Biografen har flyttat och ligger lite skumt till, men den nya salongen var stor och brant så det var en bra bioupplevelse på det viset. Det var också en bra bioupplevelse på det viset att både jag och Petra tyckte att filmen var underhållande. Sen kan man ju diskutera anledningen till VARFÖR vi tyckte det var underhållande. Suck, det känns tragiskt när man inser att man blivit oåterkalleligt vuxen och inte kan tycka att svår ungdomskärlek är gripande för ens fem sekunder. Istället var Petra och jag de där två jobbiga brudarna som sitter och garvar åt filmen och pratar minst en gång för varje scen och kommenterar på ALLT. Hoppas våra grannar inte hatade oss allt för mycket. XD

"Hej, jag heter Bella och är emo ute i skogen"


Väl hemma tittade vi på sexfixerade vampyrer istället. Jim hade med sig True Blood så vi tittade på de fyra första avsnitten, så där så att det hunnit bli lagom spännande, och så hann vi se Alexander Skarsgård prata på svenska.

Men nu ska vi snart baka pepparkakor med våra internationella gäster. Det blir kineser, en österrikare, en indier, en italienare och eventuellt in irländare. Top notch. Ska försöka ta lite bilder och lägga upp sen :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha! "Hej, jag heter Bella och är emo ute i skogen." asg

2009-12-07 @ 10:21:11
URL: http://viljami.blogg.se/
Postat av: Elin

Dammsugaren suger

2009-12-08 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0