Hemhem ÄR ett ord.

ah! Känner mig piggare idag. Kanske bara beror på att Petra tog tag i diskberget (diskberg gör mig alltid extra deprimerad) men det känns iallafall inte lika kasst som igår.

Vaknade dock imorse runt klockan fem med en djävulsk huvudvärk och torr strupe. Hatar att behöva kliva upp för att dricka vatten mitt i natten men efteråt känns det mycket bättre och så kan man somna om ganska gött också. Tyvärr brukar jag oftast inte lyckas särskilt bra med att vakna upp i tid sedan (inte för att jag gjort det iallafall de senaste tre veckorna). Klev inte upp förrän någon gång runt halv tolv tror jag.

Idag har vi diskuterat Flaubert's Parrot. Jag tror jag lyckades säga någonting som var rätt vilket ju var en success med tanke på att jag inte läst igenom hela boken (återigen, svinets fel :P).

BTHs nät har kapat min dator. När jag klickar på min knapp för 'hem' så att google öppnas leds jag vidare till sidan för inloggning på BTHs nät. WTF liksom. Orkar inte tänka närmare på det just nu dock. Tur jag har en sån liten google-ruta i browsern iallafall.

Har också suttit en stund med julkorten och försökt hitta adresser till diverse folk som jag inser att jag (förmodligen) fått adresser till någon gång i tiden men som jag glömt att skriva ner på ett lättillgängligt ställe. Så det blir till att skicka hemhem till en del av mina bekanta. Men först måste jag göra några julkort till innan det är dags att posta dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0