Suddenly I see

Igår hade vi en liten julavslutning på lkdm med julfika och tipsrunda och lite sång. Det var rätt amatör men trevligt och rätt schysst att ha en liten avslutning istället för att alla bara 'hejdå' innan man fattat att det är lov. Det kändes lite småsorgligt att skiljas åt även fast det bara är för jul. Man fick liksom en liten känsla av hur det kommer bli när vi tar studenten. Det kommer ju liksom aldrig bli samma sak igen och chanserna är små att man blir kvar i Karlskrona särskilt länge.


Lite blandat folk från olika årskurser


Marco hade förberett så man kunde göra sin egen dadaistiska julsång :P

Idag har jag sovit bort halva dan, läst manga och så har jag städat i lägenheten, letat reda på lite fler ljus ur min samling eftersom vi eldat slut på de vi hade tidigare. Jag håller också på att vädra ut mitt sovrum och byta sängkläder. Med andra ord kan man säga att jag håller på och förbereder inför råplugg 2000 under de kommande dagarna. Det är visserligen en marknad och Lucia inne i stan imorrn, så jag kanske inte får så mycket gjort då, men jag ska iallafall inte sova bort dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0