Vitlök

Idag knallade jag in till stan för att titta på julmarknaden och kanske på Luciafirandet. Karlskrona borde skämmas för att de ens vågade kalla dagens event för marknad. Det var verkligen störtlöjligt. Typ två stånd och ett ställe där de sålde korv. Sen missuppfattade jag tiden för Luciafirandet, så jag missade det med. Men å andra sidan postade jag de sista julkorten och så fick jag åka som ungdom på bussen på vägen hem. Det kostade bara 12 kronor! Helt sjukt. Tack snälla busschauffören för att jag fick känna mig lite ung XD Jag sa till och med 'en vuxen till galgamarken' men han hörde nog inte det, hehe.

På vägen in till stan satte jag också upp två stickers. Kändes lite spännande att göra något som man egentligen inte får. Oh ho ho! krävs inte mycket för att en miss goody-two-shoes som jag ska tycka att det är spännande XD Men jag får ge mig själv epic fail på att jag tog med mig kameran men lämnade minneskortet i datorn. -_-''

Imorrn blir det till att tvätta och börja plugga. Yeah! (not).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0