Busy busy busy

Ser fram emot en dryyyg vecka. Har redan börjat bra såhär på måndagsmorgonen med att tvätta kläder, plus att jag inte börjat på Talans två uppgifter. Visserligen så hade jag bara tänkt börja på dem eftersom jag behöver lite mer info innan jag kan göra dem på riktigt, men ändå... Så efter dagens lektion är det bara att hugga tag i det. Sen börjar ju arbetet med Special Project på riktigt denna veckan, och jag har fortfarande inte läst The Birds av Aristophanes. Visserligen läste jag det förra terminen, men jag minns inte direkt några närmare detaljer, och jag hamnade ju i gruppen som kommer jobba med just manuset. Detta följs sedan av en Forward workshop som kommer ta upp större delen av onsdagen, sen lyckades den snälla studievägledaren boka en tid 8.30 på torsdag. Jag som inte klivit upp före just 8.30 på flera veckor. Fredagen ser tom ut, men jag lovar att det dyker upp nåt. Visst fan, Ida ville att Forward skulle ha party på torsdagen så då blir väl fredagen en bakfylledag kanske... Å väl, det kan jag väl kanske leva med... :) Men jag blir nästan lite nöjd med att ha saker att göra framför att bara sitta och dega. Förresten gör jag framsteg med de japanska skrivtecknen. Det är riktigt kul. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0