Rosmari

Phew. lång dag idag. Lång men trevlig, har pratat med många idag som jag inte brukar prata med. Talan ställde in sin lektion så det slutade med att det var Forward workshop mellan tio och sex idag. Tycker jag fått en del gjort, men egentligen var nog det bästa att det faktiskt var en hel del folk som kom på workshopen så man fick prata lite med dem och lära känna dem lite bättre. Och det känns mycket mycket roligare att jobba med Forward när man vet att man inte är den enda som bidrar. Ju mindre jag behöver bekymra mig om innehållet desto mer tid kan jag ägna åt faktiskt arbete liksom. Och det är ju mycket roligare att ha sällskap när man jobbar än när man sitter ensam och stirrar på sin dataskärm.

Aah, gud vad sömnig jag blev nu... Bäst att gå och lägga sig tidigt ikväll, ska ju på möte med Rosmari på studievägledningen imorgon vid halv nio.

Kommentarer
Postat av: annelie

men hur gick det nu hos Rosmari??? sa hon nåt bra?

2009-02-07 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0