Spendera dina pengar på Sveriges B-sångare

AH! Just nu hatar jag Forward. Inte för att det går dåligt eller nåt sånt utan för att jag har jobbat med det i tre dagar i sträck och helt enkelt är trött på det. Väntar fortfarande på grejer från folk dessutom så jag kan inte ens göra färdigt om jag hade velat. Istället laddar jag ner en massa skojiga brushes till photoshop och testar hur jag ser ut med jättelånga ögonfransar (det ser konstigt ut btw haha) Jag försöker dessutom vara lite kreativ i layouten till det här numret, och det går sisådär. Jag har verkligen noll kreativitet. Oh well. Ingen verkar ju vilja anmäla sig till posten för layout så vad gör man?

Vad har förresten hänt med Melodifestivalen? Eller för att vara exakt, SVT? Knäppte på tv:n igår och tittade lite på melodifestivalen, men så fort jag insåg att de nu hittat på ÄNNU ETT moment (duellerna) knäppte jag bort det i ren protest! Hallå public service? Kan ni inte låta oss ha en melodifestival som inte går ut på att klämma ur så mycket pengar som möjligt ur svenska folket? Fy fan alltså. Ring! Ring! Ring! Nu nollställs mätarna. Ring! Ring! Ring! Helt sjukt.

När jag knäppte över till sexan hamnade jag mitt i ett program som gjorde narr av Takeshi's Castle. De visade klipp från serien (en japansk gameshow som i princip går ut på att få folk att göra sig illa. Det kommer en svensk variant snart tror jag) men de hade dubbat personerna och hittat på en massa goja som de satt och sa istället. Riktigt kul faktiskt trots att det var amerikaner som låg bakom det. Påminner mig om en serie de visade på Irland där de tagit en polsk såpopera och dubbat den lite som de ville. Det blev ganska sjuka situationer, haha. Mer sjuka dubbningar till folket! Hittade ett klipp med de amerikanska kommentatorerna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0