Standby drar ström

Idag har min hjärna varit på standby hela dagen och jag har pendlat mellan depression från migränliknande huvudvärk till fnissanfall på lektionstid över saker som egentligen inte är kul. Fast det var skönt att skratta en massa med även om det var dålig humor hehe. Men nu har jag hämtat mig och ska försöka gå och lägga mig i tid ikväll. Plus att trycket släppt lite på skolarbetet. Well, åtminstone fram tills på måndag, men det är ändå några dagar, så jag kan andas ut lite iallafall.

Nästa tema för Forward blev graduation och vi har redan en hel del idéer plus att vi har gott om tid, så det känns stabilt. Det blir en lite photoshoot igen och lite party-tema med mat, drinkar och dekorationer. Känns som vi kan få ihop en bra tidning. Efter den tidningen har jag varit chefsredaktör i ett år (ett studieår åtminstone). Stabilt. Även om det bara är två tidningar per termin så är det ändå lite att göra och jag har lärt mig en hel del.

Nej, nu snart ska min hjärna få stänga av helt för kvällen. Man ska inte lämna saker på standby. Dyrt och inte bra för miljön heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0