Carl's Crown


Tillbaka i Karlskrona igen, och även om jag inte längtat tillbaks, så var det skönt att komma hit igen där man inte drar på att ta en dusch så länge det går bara för att det är så jäkla kallt i huset eller där man måste ha på sig strumpor, stickade sockor OCH tofflor för att inte förfrysa fötterna. Ironiskt nog dock så var det mer snö i Karlskrona än det varit hemma under tre veckor, och eftersom folk här inte vet vad en plog är så fick jag släpa hem min väska istället för att bekvämt rulla hem den. Men den snön varade inte länge och det var skönt att känna plusgraderna igår när jag gick ner för att hämta ut ett paket på Frukthuset. Det paketet innehåller förresten de julklappar som inte hann fram före jul -.- Så det blir till att skicka dem så snart jag får lite tid över (håll ut Stina, Annelie och Emelie!)

Nu är det för övrigt dags att sparka igång de där rutinerna som jag så effektivt brukar TÄNKA att jag ska börja med. Redan imorse föll det ganska platt eftersom jag snoozade i två timmar. Hopplöst alltså! Men jag har inte haft rutiner på två år snart, så det kanske kan bli lite svårt i början.

Ah! Förresten blev det Yes Man i söndags! Yay. Den var kul, och även om jag fattar varför den inte fått höjdarbetyg så tycker jag den var bra, men man ska nog inte ta den så... bokstavligt talat, i brist på bättre uttryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0