Chopper Shopper


Idag har jag på typ en timme handlat kläder för tusen spänn. Vissa människor blir ju shopoholics för att det känns så bra att handla grejer, men jag kommer nog aldrig riktigt hamna där, för även om jag gillade alla kläder jag köpte och tyckte att de var bra köp (alla plagg utom ett var på rea) mådde jag nästan lite dåligt på grund av alla pengar jag gjorde av med, även fast jag visste att jag hade råd! Det roliga är att jag verkligen inte köpt kläder som jag normalt sett skulle köpa. Jag har köpt en klänning (!), en "fintröja" och dessutom har jag köpt skor med klack (!!!) En glad överraskning var dessutom att Lindex hade nåt erbjudande så istället för att betala två grejer för 149 så fick jag den ena gratis! Himla tur att jag bestämde mig för att köpa båda plaggen. Jag älskar skorna, men jag kommer förmodligen bryta benen eftersom jag aldrig tidigare i mitt liv ägt skor med klack, hur låg den än må vara.

Imorgon ska Petra och jag på Sibbamålarevyn som Ida är med i (delvis därför som jag handlat kläder idag). Det ska bli spännande. Revyer är normalt inte min grej, men det är ju extra kul när det är folk man känner som är med, och de har fått priser så det blir nog kul.

Jimmy fixade en invite till spotify och jag måste ju säga att jag älskar det! För de som inte vet vad spotify är så är det i princip som ett stort musikbibliotek där du kan lyssna på vad du vill helt gratis hur många gånger som helst. Visst, det är inte ett oändligt bibliotek, men även med en hel del obskyra band finns det några låtar. Det är speciellt bra när man har nån låt här och där av lite olika artister som man gillar, för då kan man leta reda på dem och sen spara dem till en spellista. Wunderbaum liksom. Så nu har jag Justin Timberlake, The Feeling och Klaxons på min random-spellista. Skulle nog inte köpa eller ladda hem deras skivor, men jag gillar vissa av deras låtar, så det är helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: stina

Hur såg skorna ut då? Kan du inte ta en bild. Börja modeblogga vetja:D eeeh. Jag köpte ju också skor med klack (kan omöjligt kalla det högklackat så det får bli "sko med klack") till julbordet och hade sån ångest över det köpet. Men det var spännande och kul!

2009-01-16 @ 18:20:52
Postat av: annelie

åhhh nu är det bara jag som inte har köpt skor med klack...

2009-01-16 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0