Corporate Website?


Jaha, så sitter man då här med skolarbetet man skjutit på i evigheters evigheter som jag VERKLIGEN borde göra klart innan jag åker ner till Karlskrona på torsdag. Men idag ska jag iallafall på bio med sandviksgänget så jag kan inte direkt klaga över idag, däremot blir det väl desto mer arbete imorrn och på tisdag och onsdag med säkerligen. Vet inte vilken film vi ska se men jag tänkte försöka övertala alla att se Yes Man, fast jag misstänker starkt att alla andra vill se Vi Hade Iallafall Tur Med Vädret - Igen. Oh well. Bio är kul i vilket fall som helst.

Jul och nyår har kommit och gått. Det har varit omväxlande tråkigt och trevligt. Jag har verkligen haft noll julkänsla i år och nyår ska vi inte ens tala om, men det har varit kul att träffa alla iallafall. Känns som att man haft tur med vädret också, soligt och kallt. Det har inte direkt snöat men eftersom det blivit frost på frosten är det vitt överallt iallafall. Najs.

Lyssnade lite på Jens Lekman här, och han kan verkligen göra schyssta melodier, men han är inte direkt världens bäste sångare, och texterna balanserar lite väl ofta på kanten mellan lustigt och banalt. Men hur som helst har han några guldkorn. A Sweet Night On Hammer Hill hade jag helt glömt bort. Jag minns när vi såg honom tre gånger samma sommar, då blev jag lite trött på honom faktiskt, även fast det var bra konserter.

O. Igår tittade jag på två HongKong filmer med Jackie Chan och en b-ig japansk sci-fi rulle (den slutade 3.30 imorse, jag är helt slut!). Man borde helt klart se fler utländska filmer på konstiga språk (säger jag som inte ens vill se filmer på svenska! hoho). Man har det ju så bra som svensk också att man är redan van med undertexter så det är liksom aldrig nåt problem med utländska filmer egentligen. Mer utländska filmer åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0