Engagemang, nu på rea! Allt ska bort!

Wow, folks engagemang är verkligen lågt. Hade Forward möte förra veckan, tre personer utöver mig själv dök upp, så jag lade in ett nytt möte idag varpå hör och häpna hela FYRA personer kom. Fattar inte hur jag ska kunna sätta ihop ett helt nummer med tre medarbetare. Nog för att jag gjort mycket i de tidigare tidningarna, men jag kan liksom inte göra precis allt faktiskt. Men det är väl klart, jag är inte precis heller den som engagerat mig särskilt mycket i nåt någonsin, och nu för tiden gör folk inte saker frivilligt såvida de inte får ut något av det själva, helst pengar dessutom. Och det är så sjukt skumt varför ingen förutom lkdm-elever verkar vara intresserade. Det måste ju finnas massvis med folk som gillar att skriva. Och det rör sig liksom om kanske två artiklar per termin per person. Hur svårt kan det vara?

Igår bjöd Ida på sushi och party hos sig. Sushin var splendid och det blev dessutom kareoke, så det var lite japanskt tema hoho. Hon hade gjort så jäkla mycket sushi, rullat ris hela dan typ :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag säger bara: Nomnomnomnom!

2009-01-23 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0