Surf?


Fenomenet couchsurfing känns rätt intressant. Förstå att det finns människor som helt gratis låter främlingar sova på deras soffor. Nån gång i framtiden ska jag också bli en sån. Det måste vara rätt kul att träffa folk från alla möjliga ställen i världen. Dessutom skulle det nog vara bra social träning för en sån som jag. Skulle gärna vilja pröva på det någon gång också, men oftast har jag ingen anledning att åka någonstans förutom att hälsa på folk jag redan känner, vilket ju egentligen redan är couchsurfing...  Undrar om man faktiskt nån gång borde backpacka? Jag har alltid känt att jag inte är typen som backpackar, men det är nog en häftig upplevelse ändå. Fast jag vet inte ens riktigt vart jag skulle åka någonstans. Finns ju en hel del att se i Asien, men Sydamerika skulle också vara rätt intressant...

Jag hoppas Bahar och Anja kommer och couchsurfar hos mig i sommar. Det skulle vara så kul. Saknar Bahar en massa, och Karlskrona är ju trevligt på sommaren. Well. Jag hoppas ALLA mina kompisar kommer och couchsurfar hos mig. Ni är härmed alla inbjudna! :D Det är bara att höra av sig om när ni dyker upp :) Har en soffa och en uppblåsbar dubbelsäng och en hel del golvyta, så det får lugnt plats flera stycken. (Och detta lovar jag ut helt utan Petras medgivande haha XD)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag säger aldrig nej till gäster! Om det inte är föräldrar som ska gästa... då måste vi städa...

2009-02-01 @ 10:10:47
Postat av: anneliew

hand in hand we stand, all across the land! och jag kommer gärna och coachsurfar!

2009-02-01 @ 18:12:08
Postat av: annelie

hand in hand we stand, all across the land! och jag kommer gärna och coachsurfar!

2009-02-01 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0