Color box (or as they say in Britain: Colour box)


Idag har vi haft EN lektion och på den lektionen hann vi sätta ihop EN liten liten bild. Alltså, nog för att jag förstår att det inte kan vara lätt att hänga med alla gånger när Talan drar på, men det känns lite, LITE jobbigt när han måste hjälpa alla att göra en låda i photoshop och sen fylla den med färg. Det är liksom inte det att de andra eleverna inte fattar vad han pratar om, utan det är BARA det faktum att de inte vet hur man gör saker i photoshop! Det skulle på sin höjd ta tio minuter för mig att upprepa vad vi precis gjort, och kanske 20 minuter om jag följde Talans instruktioner för första gången. Resten av de där två timmarna skulle vi kunna gjort en massa annat. Synd att det ska försvinna så mycket tid när det faktiskt är en intressant och rolig kurs.

Imorrn ska jag och Petra svänga förbi studievägledaren och se om vi kan få snacka framtid med henne. Man vill ju ha en examen, men nästa termins kurser känns helt orelevanta för min framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0