Revy


Whew, så var första lektionen med Talan över. Man var ju lite nervös eftersom han är rätt läskig, även fast jag ju vet att när man väl har lektion så är han inte så farlig. Det var faktiskt en riktigt trevlig lektion, och det känns som att kursen kanske är en hel del arbete, men inte så himlans mycket teori och flum, vilket känns skönt.

Jag fick ett fett FAIL från mig själv imorse när jag återigen snoozade halva förmiddagen, så bra är jag på att fixa rutiner, men helgen var ju lite uppochnervänd eftersom vi var på Sibbamålarevyn på lördagskvällen. Jag fick en omedelbar flashback till trettondagsfesten i Bastfallet när vi klev in genom dörrarna till bygdegården. Men tack och lov höll de en standard långt över den vi hade. XD  De sjöng och dansade och skämtade och publiken var på. Efteråt fick vi hänga med revyn eftersom vi har vår "inside woman" Ida. De var verkligen skittrevliga hela bunten, så det var en lyckad kväll, även om jag var rätt trött när jag ramlade i säng. En annan lustig grej var att efterfesten hölls i de där vita husen de höll på att bygga som jag alltid gick förbi när jag bodde i Kungsmarken och som jag brukade fundera över hur de såg ut inuti. Vad är oddsen? 

Skorna satt som ett smäck, inga skavsår eller trötta fötter. Bra köp med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0