puka puka umi no ue.

Nu har jag spenderat de senaste dagarna med att inte göra särksilt mycket men ändå fått lite gjort. En stor del av tiden har spotify gått på högvarv och jag har letat reda på både ny och gamla grejer att lyssna på. Kom att tänka på en video med låten 'Love don't let me go' med David Guetta vs The Egg som jag gillar. Vet inte riktigt vad det är som fått mig att fastna för denna låten/videon men jag är som alltid lika avundsjuk på folk som kan dansa. :D

Om ni av någon anledning skulle vilja veta vilka låtar jag lyssnar mest på just nu så kommer här en spotifyspellista: http://open.spotify.com/user/sofieleosson/playlist/1SGhxHc6bj3q9QlWxjjZwf



Passade på att slipa köksbordet och måla på ett extra lager färg efter över ett år av klomärken. En del var så djupa att de inte gick att slipa bort, men jag har målat dem iallafall så de syns inte lika bra. Ser lite mindre skabbigt ut.

Min grupp till japanska-klasserna de senaste två veckorna har varit en glad och något knasig bunt. Skönt också att de påminner en om att man faktiskt kan ha lite kul och skämta medans man studerar. Jag tror jag glömde humorn på tåget någonstans någongång för sådär crazykul har jag inte haft på väldigt väldigt länge. Eller jag hade förstås fruktansvärt kul åt min fina morsdag-bild som avbildar en begravning som jag ritat och gett till min mor. Så typiskt ett barn att ge bort något sådant och inte inse det knasiga i det. Ironin med en bild med en kista och en munk som säger 'jag beklagar sorgen' hade förstås varit roligare om det hade varit till hennes födelsedag XD

Imorrn ska jag knalla ner till stan tänkte jag och kolla på nån festival som de har. Viva Karlskrona heter det cheezy nog, haha. Men det verkade vara en hel del grejer som händer där nere. Hm, borde kanske kolla på saldot på banken utifall att man hittar nåt spännande som de säljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0