Two way monologue


Så är det ibland på lektionerna i japanska när läraren frågar om man tittade på tv igår och man svarar: "i huset". :D

Sitter och dricker en trocadero medans mamma tar itu med det meterlånga gräset på gräsmattan. Gudarna ska veta att jag inte vill ha fler myggbett. respekt till mamma som fixar att sitta på gräsklipparen och virvla upp femtioelva tusen av dem.
Appropå mygg känns det bra att det snart blivit så nationellt med myggplågan att varenda jävel snart vet exakt vilket skitställe man bor på. Jag menar, det verkar ju så eftersom all fokus ligger på myggen. Alla de fina grejerna försvinner ju under myggen. Men å andra sidan är det ju så man måste göra för att få något att hända. Imorrn ska Carl-Ewert (kommunalråd) vara med på gomorron Sverige och prata om myggen. Jag ser bara framför mig hur Sverker Olofsson är med, de är ju lite lika, haha.

       
Carl-Ewert Ohlsson vs Sverker Olofsson

Oh well. Bestämde mig för att stanna hemma tills nästa vecka så jag hinner träffa Lisa en dag eller två, men sen får det nog vara dags att åka hem till Karlskrona, även fast jag inte haft några problem med att vara hemma så här länge faktiskt. Trodde det skulle vara värre men det har varit lugnt mest hela tiden.

Ah! Just det, skulle ju kolla om jag hade några roliga listor från gymnasiet kvar att publicera. Vet inte om jag haft med denna förut, men jag tycker den är väldigt väldigt bra så den kan få vara med igen i såna fall. Påminn mig gärna exakt vid vilka tillfällen vi hörde/sa detta XD


Citatlista:

"Din dominanta jävel!"

"Åh! Varför kan inte jag få störta i mitt fördärv?"

"Så om jag skulle äta upp Klara..."


Kommentarer
Postat av: stina

Haha vafan jag kommer inte ihåg nåt av dom citaten. Kanske "din dominanta jävel" men vem sa det och varför alltså... hmm?

2009-07-15 @ 16:30:55
Postat av: annelie

haha det var i alla fall stina som sa det med störta i sitt fördärv tror jag, den är min favorit haha. jag minns det första också, sa inte stina det med? då verkar det troligt att stina även kommit på den sista haha som jag för övrigt inte minns alls men det finns ju ett namn där.

2009-07-16 @ 11:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0