SRF


Jaha, så var man hemma i karlskrona igen efter en trevlig men kall och blöt Sweden Rock Festival. Klagar dock inte eftersom jag iallafall var inomhus hela tiden och har kunnat åka hem på kvällen och sova i en säng (eller uppblåsbar madrass, men sak samma).

Större delen av artisterna som var där har jag redan glömt bort, men Hardcore Superstar var dock rätt kul, de var ganska crazy, och de spelade inte ens på festivalen, de bara dök upp för att signera skivor. Sen träffade jag Justin Hawkins från the Darkness som var där med sitt band Hot Leg. Han hade brytit benet så jag tog hand om hans kryckor *swoon*. Haha XD. Heaven and Hell framkallade skräckblandade känslor, inte själva bandet utan snarare fansen. De var helt galna och höll på att riva affären när bandmedlemmarna skulle gå därifrån. Men men, det var sista signeringen på festivalen, så resten av signeringarna var rätt lugna. Jag äger numera en kändismössa också. Jag vet inte vem som glömde den, och det spelar egentligen ingen roll, för den är sjukt skön och jag tycker den är snygg.

På lördagen gick vi i knalleland också, och jag prutade på sjalar och fick en på köpet när jag köpte två. Köpte också ett trevligt läderarmband, grönrutiga skosnören, och ett par snygga örhängen som ser ut som döda fiskar (eller fiskben eller vad man ska kalla det). Prövade den wokade älgen, och den var god. Ska definitivt äta pommes i Arvika dock :D


Kommentarer
Postat av: stina

Bild på mössan!!

2009-06-10 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0