Hippo Birdie Two Ewes


Dagen D. Dagen då jag blir 23. Å så gammal jag blir och så sjukt det är att det är nästan fyra år sen man slutade gymnasiet. Livet bara rullar på. Men jag hade inte tänkt klaga så mycket över min ålder, för egentligen har jag ingen kris över det i år. Skillnaden mellan 22 och 23 känns iallafall mycket mindre än mellan 16 och 17, eller 19 och 20 (även om allt förstås är inbillning, det är ju inte som att det händer nåt från den ena dagen till den andra som förändrar en totalt)

Idag har jag väckts klockan 07.12 av grattis-sms och de fortsatte komma under resten av morgonen. Jag har aldrig känt mig så populär :) På eftermiddagen åkte vi ner på stan och shoppade för mina födelsedagspengar och åt kycklingsallad på ett mysigt kafé och snackade skit ett tag. Solen sken, havet var blått och det blåste som fan men det var trevligt och skönt som omväxling att hitta på något. Jag är väldigt nöjd med dagen. Sen har jag fått kort och presenter på posten, för att inte tala om alla inlägg på Facebook. Ett litet grattis gör en faktiskt jäkligt glad!
 
Mera glada födelsedagar med fint väder till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0