Yo soy Pisces

Da da da daaa, da da daaa. Da da da daaa, da da da da da! Daa da da daaaa, da da daaaaa. Da da da da! da da da! dada da da da!
(Gissa film introt)

Igår hängde vi på Fox med några av ettorna och Talan och Lissa. Lite skönt kvällshäng på en tisdag sådär efter att ha jobbat hela dan med att göra fågelmasker och testa framför kameran. Min fågelmask är underbart najs med paljetter och glitter, men de andras är inte fy skam de heller. :) Problem uppstår dock när vi ska sjunga både med och utan masker. Philips sjunger starkt och falskt och det finns inte en chans i världen att jag kan sjunga utan mask ståendes bredvid henne. Däremot hör man bara sig själv när man sjunger med mask på huvudet... Inget av fallen är särskilt bra just nu. Men det får man väl försöka justera antar jag. Det känns dock som att det går framåt, och vi har en massa kul på kuppen.

På fredag bär det av mot Oslo och snön. Här är det däremot vårigt så man blir alldeles lycklig. Det till och med växer snödroppar inne bland träden. Wunderbaum. Men nu åker jag ju inte till Oslo för att hälsa på snön, utan för att träffa Annelie och Trulsen. Supa-gräjt! Har inte varit i Norge sedan ett och ett halvt år typ så det är på tiden.

Det känns som värsta supersociala veckan. Måndag gjorde vi masker hela dan, tisdag gjorde vi masker och testade scenuppsättning, sen åt vi ute och hängde på Fox, och idag, efter Forward workshopen, ska jag hem till Ida och snylta sushi och lyssna på Syskonette och på fredag åker jag till Oslo. Word.


Kommentarer
Postat av: annelie

snön håller dock på att regna bort nu! det är ju trevligt men jag vet inte om regn är så mycket roligare ehe. men vi överlever nog! vi ska ju gå på museeeeuum!

2009-03-05 @ 09:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0