I'm dealing with it


Åh, jag jobbar på det. Snart är lösningen nära hoppas jag. Håller precis på att ta mig igenom Forwardskiten. Tidningen utdelad och klar, nu ska bara annonsproblemet lösas, och jag har faktiskt ringt Karlskronahem redan, så det borde lösa sig under dagen. På tisdag åker jag hem till färnbo och då ska jag ha klarat av åtminstone 2/3 av allt som måste göras så jag kan njuta av lite semester innan allt kör igång igen.

Den 3e Juni börjar jobbet i Norje med att träffa kändisar hela dagarna. Man kan ha ett sämre jobb även om det är rätt slitigt. Sen runt 15-16 Juni börjar min sommarkurs i japanska, men jag tycker iallafall att det är kul att lära mig språk, så det borde inte bli alltför jobbigt. Sen åker jag hem igen i Juli, åker på Arvikafestival och ser DEPECHE MODE! Stannar förmodligen hemma i två veckor och firar mamma innan jag drar tillbaka till Karlskrona igen. Augusti är öppen för förslag, men det blir nog till att ta det lite lugnt och spara slantarna då. Det är både hyra och skolböcker som ska betalas så småningom.

Åh. Ljus vid horisonten eller i slutet av tunneln. Kom igen kom igen! Kom hit!

Ikväll tar lkdm treorna studenten och då blir det gratis buffé för alla lkdm:are, yeehaw. Najs. Undrar hur pass man ska klä upp sig...

Kommentarer
Postat av: annelie

word! du ska jobba på sweden rock i år igen alltså??

2009-05-22 @ 08:26:24
Postat av: annelie

tack ska du ha! det är en kompis till Truls som gifter sig. i kyyyyrkan!!! woow. du får ha det supernice i färnbo!!

2009-05-22 @ 08:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0