Leavin' on a jet...train?


Imorrn drar jag hem till mor och far i skogen igen för en vecka, fast det lär inte bli så mycket till semester egentligen eftersom jag fortfarande har skolarbete kvar. Men jag hoppas kunna samla ihop tillräckligt med disciplin för att göra klart någorlunda i tid så det inte ligger och drar efter...

Ska dock bli skönt att komma hem och se hur långt sommaren kommit. Det blommar så mycket här nere att man inte riktigt hinner reagera, och inte vet man vad allt är heller. Det är vitt och rosa och rosenrött och lila och gult och alla möjliga färger. Hemma är det sommar när björkarna och syrenerna blommar. OH! hoppas det finns några liljekonvaljer som blommar! De luktar så gott!

Om en stund ska jag och petra dra ivät till studentviken och spela kubb med marie, lingxiao, jialiang och marco. Blir sista träffen innan alla drar iväg till diverse håll. Bäst att fixa picnicgrejerna nu.

Kommentarer
Postat av: annelie

det blir nog nåt slags party, truls ska iaf med till karlstad så efter oppositionsseminariet blir det nog middag och champagne! hoho. och så ska vi bo på hotell då! det blir lyx!

2009-06-01 @ 08:51:37
Postat av: annelie

tusen tack ska du ha kära du! ja man vill ju inte göra dig besviken vet du ;) och nästa år är det din tur att examineras ut! det blir stort!

2009-06-01 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0