Dance! or else...

Som svar på era kommentarer kan jag ju bara säga att vissa av dem dansar alldeles för entusiastiskt för att det ska vara på grund av hot. Eller så är de sjukt hungriga och får matransoner efter hur snyggt de dansar XD Extra poäng om de ställer upp som transvestiter, för de ser då extremt glada ut! (Kolla på fångarnas queen medley bara! Om de inte har kul lovar jag att äta upp mina tofflor!)

Igår åkte jag upp till Amiralen och köpte ett nytt fotoalbum så jag kan klistra in de sista bilderna från förra sommaren och kanske fortsätta med nästa hög. Handlade också två par finskor. Fan säger jag bara. Två par skor för 200 kronor. Även om jag vet att jag inte borde köpa en massa skor (jag har tillräckligt redan) så var det ett rätt bra köp. Spenderade gårdagen med att gå in dem i lägenheten. Grannarna på våningen under måste hata mig så som jag klampar omkring med klackar inomhus.

Nya skor:



Så idag har jag varit lite duktigare och jobbat lite. Nästa vecka blir rätt tung. Grejer varje dag till skillnad från de två skoldagar per vecka vi haft tidigare. Nåja, en del är inte lektioner utan filmning och förarbete till det. I fredags pratade jag förresten med Forwards annonsansvarig och vi redde ut litegrann problemen som har varit med tidningen, och det känns jävligt skönt, åtminstone att vi nu vet vad problemet är/var. Sen ringde jag tryckeriet också som bara typ 'glömt bort' att ringa till mig fast tidningen varit tryckt i flera dagar! De skulle leverera den senast på måndag förmiddag iallafall så nu är det bäst de skärper sig! I övrigt går tidningsarbetet bra på något mystiskt vis. Det ramlar in artiklar lite här och där. Visserligen har jag skrivit två av dem och de andra består mest av bilder, men det kommer mera, plus att vi fått lite extra tid på oss. Jag tror att det är mycket bättre att ha en liten men proffsig grupp att jobba med än många flummare. Jag borde kanske koncentrera mig mer på att hitta några som är intresserade av att skriva 'riktiga' artiklar. :) Nåja. Lär inte vara någon idé att rekrytera folk nu när jag inte ens vet vad som kommer hända med tidningen i vår.

Sen blev jag lite skrämd när jag insåg att mailinglistan till vår klass även inkluderar våra lärare. Inte för att jag skickat något konstigt till klassen, men jag skickade ut instruktioner för filmarbetet eftersom jag typ tagit över hela skiten av ren frustration, och det hade jag väl kanske inte direkt velat att mina lärare ska se. Vill helst verka bakom ridån så att säga. Speciellt om jag gör nåt puckat eller har fattat något fel, hehe. Nåja, lite cred ska man väl ha för att man försöker få något att hända. De andra är (eller verkar åtminstone) vara lika mycket amatör som jag... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0