Enlgish subtitles

Idag har jag varit och hämtat ut mitt rek på Frukthuset och det var som jag misstänkte/hoppades en DVD som jag beställt tidigare med Nodame Cantabile säsong 1 och 2 med Enlgish subtitles. Hoppas inte undertexterna är felstavade också XD. Men är jäkligt glad över att ha fått DVDn även om jag har noll tid att kolla på den. Jag har ju dessutom faktiskt Flight of the Conchords säsong två som väntar på att bli sedd också... Men det lär inte hända den närmaste tiden. Speciellt inte eftersom vi idag fått information från Talan om alla våra uppgifter vi ska göra innan hans kurs är slut. Eller egentligen kursER eftersom han gick igenom båda de kurser han har med oss. Så på det viset var det väl kanske inte lika mycket som man kunde ha trott. Nåja. Det enda jobbiga är när han säger 'be creative' och man vet att man är den minst kreativa människan man känner ungefär. Doh! Så denna helgen kommer jag spendera med att febrilt försöka fundera ut vad jag ska göra för independent project eftersom han på måndag vill ha en sida med ett project proposal. Eek.

Vårt 'ragga-nya-medarbetare-till-Forward-med-ett-informationsmöte' gick som väntat alldeles fantastiskt med hela TVÅ nya intressenter. Fantastiskt! Ska försöka komma ihåg att göra ett nytt inlägg med alla skojiga mejl jag fått.

Imorrn blir det till att kliva upp tidigt igen och åka ner till stan för att filma. Jag känner just nu mest bara noooooooo!!! men det är klart vi ska filma färdigt. Men hela denna veckan har varit SÅ himla lång, och som jag nämde tidigare kommer den inte ta slut eftersom hela helgen försvinner till en project proposal och en dryg roman som är konstig. Det blir till att ta sig i kragen framöver och vara effektiv.

Nodame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0