Ett magsår mindre

Så himla skönt att saker så smått börjar lösa sig. Forward flyter på även fast ingen kommer på mötena, filmprojektet har gått från teori till faktisk planering och sammanställning och vi var ut på Fox i onsdags och chillade lite från vardagen och hade alla möjliga djupa och filosofiska samtal. Hoppas bara att Lissas kurs som börjar nästa vecka inte blir alltför jobbig eller svår så kanske det inte blir så sjukt jobbigt resten av terminen...

Har bytt ut min RSS läsare eftersom den jag hade bara helt plötsligt bestämde sig för att ta bort alla de feeds som jag samlat ihop under säkert ett halvårs tid. Så himla taskigt. Många av dem kommer jag inte ens ihåg att jag hade där, men jag vill iallafall ha uppdateringar från dem. Det är då mest mangaserier som jag väntar på nya kapitel. De är för många för att lägga in som favoriter så jag har bara haft dem i RSS-feedsen. Tyvärr är den nya inte alls lika snygg eller har samma funktionella upplägg som den gamla. Dock är den inte lika tung så det är ju en fördel.

Efter ett långt uppehåll tänkte jag lägga upp en cover och ett original igen. Denna gången blir det Hounds of Love.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0