Guilty Pleasures - the sequel

Såg reklam på tv för Absolute Dance Anthems. Där fanns många klassiker från nittiotalet blandat med senare verk, två exempel är Paradisios Bailando och Eric Prydzs Call on Me (som jag i hemlighet gillar lite tillsammans med Sunblocks I'll be ready och Basic Elements Touch You Right Now) Hur som helst. Jag hittade inte skivan på spotify men samlade ihop nästan alla låtarna i en spellista som jag tycker ni ska lyssna på. Allt är inte bra, men det är därför det finns en skip-knapp.

(Av någon anledning syns inte texten till länken, men den finns där! Klicka på tomrummet XD)

Absolute Dance Anthems

Om inte annat är det lite nostalgi samt bra bakgrundsmusik för ett party (med folk som inte är musiknördar då kanske främst, hehe). Har aldrig gillat dance/disco artister men oj vad det rycker i fötterna ibland alltså till vissa låtar XD

Åh nej! Inte JV igen. Nu börjar jag seriöst ha svårt att vara trevlig när de kommer. Jag blir alltid lurad när jag kollar i kikhålet, för det ser ut som att det är någon annan eftersom glaset är skrapat. Från och med nu öppnar jag inte för folk som inte ringer två gånger eller som jag vet kommer förbi på förhand. De hade som vanligt en massa visa ord. Uppenbarligen så kommer Gud vräka oss för att vi förstört hans hus. Jag gillar liknelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0