He sees you when you're sleeping...

Har suttit ett par timmar och funderat ut vad jag ska göra för mitt independent project i Media Production 2. Jag har kommit fram till att det blir om vampyrer iallafall. Litegrann om hur vampyrer förändrats under årens gång men också om hur de reflekterar dagens samhälle. Det är svårt att avgöra exakt nu hur det kommer bli i slutänden eftersom sådana här projekt alltid utvecklas och ändras under arbetets gång, men jag har iallafall skrivit större delen av min project proposal som Talan ska ha imorgon. Sen ska vi visserligen ha individuella möten om våra projekt också men jag tror det kan vara bra. Även om det kan kännas läskigt med sådana individuella möten med lärarna (man kan liksom inte gömma sig bakom någon annan) så tror jag att man kan få ganska bra feedback.

Håller på att försöka planera lite events också. Den 6e december har vi bestämt att då ska det bakas pepparkakor på Snapphanevägen så jag hoppas att folk vill komma. Tyvärr måste man ju vara lite selektiv i vilka man bjuder in eftersom våran lägenhet inte direkt är skitstor (även om den faktiskt är rätt stor jämför med hur de flesta studenter brukar bo). Måste rådfråga Petra om vilka vi ska bjuda in. Men jag hoppas det blir riktigt mysigt med glögg och nybakta pepparkakor. Hoppas det inte blir alltför stressigt med skolan och sånt bara, men det borde inte vara några superdeadlines som ska fixas den helgen iallafall...hoppas jag... Ska nog förresten köpa de där skojiga pepparkaksformarna de har på indiska med elefanter och krokodiler :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

eran lägenhet är hur stor som helst ju!!! jag har såna där pepparkaksformar :D köpte dom förra åretså har testat dom och allt. krokodilen är en favorit alltså

2009-11-22 @ 16:40:11
Postat av: annelie

eran lägenhet är hur stor som helst ju!!! jag har såna där pepparkaksformar :D köpte dom förra åretså har testat dom och allt. krokodilen är en favorit alltså

2009-11-22 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0