I'm just a sweet transvestite from Transsexual, Transylvania.

Oj vad jag har spenderat alldeles för lång tid med att titta på videor på youtube. Men sällan har jag hittat något så spännande heller: De dansande fångarna på ett filipinskt fängelse. Jag både skrattar högt och blir lite tårögd. Fatta att man kan koordinera 1500 fångar att dansa tillsammans! Man återvinner litegrann tron på mänskligheten nästan. Och det måste ju vara kul för fångarna också att få lite kreativt utlopp istället för att spendera dagarna som vanliga fångar. Den här videon med Michael Jackssons Thriller är den mest välkända på youtube, men det finns flera andra som ibland är både roligare och mer spännande. Bäst i denna videon är dock transvestiten XP


Kommentarer
Postat av: annelie

haha det här är ju helt otroligt! jag ser liksom framför mig att en crazy koreograf med storhetsvansinne blev anställd av fängelset för att aktivisera fångarna, men så lyckat det blev! Fångarna blir säkert tvingade att dansa mot sin vilja också, annars får dom sina straff förlängda hoho.

2009-11-08 @ 00:12:31
Postat av: Petra

haha underbart, jag tror samma sak som Annelie, helt klart!

"Dansa, annars får du ingen mat på en vecka!"

2009-11-08 @ 09:35:51
URL: http://viljami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0