Laundry Day

O vad jag har varit effektiv idag. Vi har haft möte om filmprojektet och alla verkar ha kommit fram till något och funderat över hur de ska göra sina avsnitt av Laundry Day. Jag hade rätt kul med Celtx (manuskript-programmet jag laddade hem) när jag skulle skriva ner vårt manuskript. Helt plötsligt kände man sig så himla proffsig typ XD. Så förutom att vi var duktiga på mötet och fick scenerna klara för oss så har jag som sagt skrivit ut vårt manuskript och också skrivit en artikel om föreläsningen av Jesper från RFSU. Tyvärr tror jag den är alldeles för lång... men å andra sidan har vi förmodligen ganska gott om sidor. Men det var en sån intressant föreläsning, och sen är ju jag en förespråkare av jämlikhet och frihet att leva sitt liv som man vill (utan att skada andra duh!) så jag ville gärna ha med alla hans fina poänger.

Hittade en applikation på Facebook som jag gillade. Det är en världskarta där du märker ut vart du varit och vart du vill åka ungefär. Tänkte jag skulle lägga in den, även om den visar att jag tragiskt nog aldrig varit utanför Europa (eller Västeuropa om man vill vara ännu mer specifik):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0