Monotonia

Detta känns verkligen som världens kortaste helg. Eftersom Lissa dumpade femtio ton läxa på oss kan jag inte ens vara ledig lördag söndag, utan imorgon måste jag försöka ta mig igenom ett tjock häfte som handlar om poststrukturalism eller något liknande. För att inte tala om lära mig Flash tillräckligt bra för att inte fatta noll på Talans lektion på tisdag. Hela måndag kommer vi dock spela in film, så med andra ord måste jag göra allt imorgon för att få det att gå ihop överhuvudtaget. Jag blir så matt. Undrar om Lissa har glömt att vi just nu studerar mer än 100%, känns som att hon gärna fått ta med det i beräkningen. Sen lyckades jag ju tyvärr även slösa bort större delen av dagen med att sova till typ tolv. Jag behövde inte ens sova så länge. Gah! Så den enda dagen denna veckan som jag är ledig har jag inte lyckats slappna av eller göra något produktivt. Ibland känns det som att jag mycket hellre skulle jobba på en fabrik med ett monotont arbete som inte krävde någon tankeaktivitet alls.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag känner likadant. T_T

vad skulle vi tvunget läsa den dumma boken för om hon ändå skulle ge oss något ANNAT att läsa redan andra lektionen?! Gah!

2009-11-15 @ 12:07:38
URL: http://viljami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0