Pill

Idag har jag spenderat förmiddagen med att pilla isär Petras novell. Det har varit intressant arbete, man tänker kanske inte så ofta på detaljer när man läser, men sedan när man läser texten igen så ser man sådant som kanske borde skrivas om eller ändras. Tur det inte är jag som skriver seriöst. Jag får hålla mig till mina artiklar i Forward :)

Appropå Forward så hade jag en eventuellt ny chefsredaktör, men bara i ungefär en dag. Undrar hur kåren tänkt lösa detta. Förmodligen har de inte tänkt alls.

Igår började jag göra julkort och testade sticka lite också. Det är skönt att sätta sig ner och göra såna grejer även om jag kanske inte är riktigt lika produktiv som Petra som snart gjort ett lapptäcket typ, haha. Menmen, jag tänkte att julkorten går först denna gången eftersom de ju ska skickas iväg först.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0