Rolling... Action!

Mitt arga jag från igår har gått över i en irriterad jag idag. Jag är typ irriterad på allt vilket inte direkt är fantastiskt, men jag vaknade med min härliga migränliknande huvudvärk som jag får ibland och som hindrade mig från att sova normalt under natten. Sen hjälper det inte att det är hur mörkt och trist som helst ute. Som vanligt har jag dessutom noll koll på vad jag bör göra även fast jag vet att jag om jag var smart skulle ha gjort det för länge sen. Planerar dock lite för mötet med klassen på torsdag. Inte hur jag ska skälla på dem (även om jag skulle vilja) men åtminstone hur man ska kunna får dem att få tummarna ur röven.

Har precis laddat hem ett program för att skriva film manuskript. Ser rätt kul ut även om jag tvivlar på att jag kommer skriva något bra där på egen hand. Det är mest för filmprojektets skull som vi behöver använda oss av det. Har även fått med mig en HD kamera hem (värd minst sex-sju tusen kronor O_O') som man kan göra en massa skoj med. Jag vill filma en massa men vet inte riktigt vad jag skulle kunna hitta på att filma. Plus att det inte fanns med någon USB kabel, så även om jag filmar något för min egen skull så kan jag inte lägga över det på min dator :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0