Spindeln i nätet

Har varit hurtig idag och klivit upp tidigt för att prata med studievägledaren vid halv nio. Vi pratade bland annat litegrann om c-uppsatser och om lärarexamen och lite allt möjligt runtikring skolan. Det var både upplysande och trevligt. Gillar Rosmari. Egentligen borde jag kanske prata med Lissa också och diskutera c-uppsatsen och se om det finns någon bra vinkling på det jag vill skriva om. Jag fick nämligen en idé om att på något vis skriva om street art. Men eftersom programmet handlar mycket om digitala media så måste man ha med det i uppsatsen. Så frågan är då om man kan få in street art som är ganska så 'fysiskt' i ett arbete om digitala media... Det borde inte vara helt omöjligt, men det kanske är bra ändå att ha en liten diskussion om saken för att se hur man kan utveckla idén. Om det verkar lite för svårt så kanske det är bättre att satsa på Växjö. Ugh. Undrar när man ska klämma in det. Rosmari tyckte annars att jag skulle jobba med något adminsitrativt, hon såg på mig att jag var en sådan typ av person. :)

Ah! Solen skiner! Det känns så udda nu att man typ får en smärre chock! De enda timmarna på dygnet som är någorlunda ljusa numera är ju annars mellan klockan åtta och elva typ. Annars är det bara grått grått grått.

Kommentarer
Postat av: annelie

nej då inte 70 i bänkpress, jag har fortfarande svaga armar. men 70 i benpress, det är som bänkpress fast för benen ungefär. jag har alltså starkare ben än armar haha. oj då julklapp, jag vet inte, jag är säker på att du hittar på nåt spännande för det gör du alltid, jag blir glad för allt! en bok kanske? eller en vampyr?

2009-11-24 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0