Stew

Jag gör framsteg. Har diskat och städat lite i köket, gjort smoothies på ett gammalt överblivet äpple (waste not want not) samt tvättat klart mina tvättar för denna gången. Har även sorterat återvinning samt läst runt 50 sidor i Faulkners bok. Känns som att jag uträttat stordåd >.>

Nu kliar fingrarna efter mer att göra. Älskar att känna mig effektiv, även om det egentligen är oviktiga grejer jag spenderar min tid på.

Imorrn har jag möte med studievägledaren. Känns lite onödigt på sätt och vis nu när jag fått en idé för min c-uppsats, men jag tänkte ändå gå dit och prata lite och ställa några frågor.

Ikväll ska det lagas gryta med morötter och potatis. Fasen att vi inte har kvar några såna små brysselkålhuvuden, de hade passat bra till kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0