True love, this must be it!

Ännu en dag, ännu ett par lektioner, ännu ett crashande datorprogram, ännu en sen eftermiddag. Rutin är bra men ibland är det bra med lite bryt.

Ska bli skönt med Idas födelsedagsfest på lördag. Vi ska äta först på 2 rum & kök där de har fantastiskt god fondue och mysig stämning. Jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig och vilket av mina par nya skor jag ska ha på mig. Party party! Har också betalt räkningar och sånt idag och jag har ganska mycket pengar kvar vilket känns stabilt såhär inför jul och julklappar som ska inköpas. Om mamma nu bara kunde bestämma sig för vad hon vill ha vill säga så jag kunde ha det klappat och klart (no pun intended).

Idag hade vi gruppsnack med Talan om våra individual projects. Stackars Jialiang blev grillad skitlänge, sen blev det så kort med tid att vi andra bara hann prata väldigt snabbt om våra, vilket såklart var sjukt skönt. Jag måste iallafall kolla på True Blood för mitt projekt. Väldigt seriöst X) Mer tips på intressanta vampyr-relaterade grejer värda att kolla upp mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: annelie

hurra!! bara säg till om du vill att jag ska bränna båda säsongerna till dig, har båda på datorn :) jag talar så klart om true blood för övrigt.. tror ditt projekt kommer bli det bästa!

2009-11-26 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0