VIIIII ÄÄÄÄÄR UTEEEEEE!!!!

Rubrik: Tänk Anden i Aladdin när de ska ta sig ut från den underjordiska grottan. Just precis.

Jobbig dag idag. Först knallade vi runt nere på stan i kyla och blåsväder. Det var som att vi mimade 'walking in the wind', bara det att vi faktiskt gjorde just det... Så efter att ha varit på alla våra planerade scener och gått runt på stan så fick vi på eftermiddagen bubba en massa lådor med nya Forward. Den var riktigt fin, lite lila kanske, men jag är nöjd! :D Och för att göra det ännu bättre blir det lite trappspring nu eftersom vi har tvättstugan fram tills nio ikväll. Har bara en tvätt idag dock så det känns ju rätt skönt. Dessutom diskade jag igår, så det finns inget diskberg att ta itu med. Wehoo! Har en del skoljobb att göra med, men min hjärna är som seg sirap just nu så jag vet inte om jag kommer få något gjort resten av denna dagen. Mat och TV står högt på min prioriteringslista just nu. Schlappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0