"What's he mumbling about?"

Ja denna veckan har det blivit en hel del filmande. Både måndag, tisdag och fredag har vi filmat i stan och i skolan. Det har varit kul men också rätt jobbigt. Efter ett tag känns det som att man skiter i ifall klippen blir bra eller inte för man pallar inte pilla med inställningarna. Inte för att jag ska säga något, jag var regissör, inte kameraman. Nåja, det kommer nog att bli riktigt bra i slutändan. Väldigt surrealistiskt och obskyrt, men det är nog egentligen bara så det kan bli när man är en grupp väldigt olika studenter där en random person får ställa upp som skådespelare/regissör/kameraman/art director.

Filmar inne på Wachmeistergallerian.

Filmar på Kärleksholmen

Idag har jag istället lite panik över att jag borde fundera ut vad jag ska göra för projekt i Media Production 2. Det känns som att jag undviker att börja fundera på det, men egentligen borde jag verkligen satsa på att bli klar med det idag eftersom jag då åtminstone kan få lite helg imorrn. Men men, jag vet hur jag är när jag ska försöka fundera ut något kreativt. Egentligen ska jag ha en fast text att jobba med, så som jag gjorde med Eulogy, då blir idén bättre än när jag gör tvärtom och försöker fundera ut en idé och sen hitta en bra text som passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0