You render me helpless. I render film in Premier.

Gawd min hjärna är inte i toppform just nu. Är så himla trött och har ont i huvudet efter att ha suttit i det klassrum jag hatar mest i världen och bara väntat på att fucking jävla premier ska gå igenom filmklippen så vi kunde spara dem. Fy fan. Två timmar som gick ut på att bara sitta och vänta på datorn. Rawr! Men vi fick ju iallafall se många av klippen och det såg bra ut så det var ju skönt iallafall.

Idag har mitt paket kommit från Ellos och jag är sjukt sugen på att gå ner till Frukthuset och hämta ut det, men samtidigt är jag inte så sugen på att kliva upp ur soffan. Men gör jag det inte nu så kommer jag inte kunna hämta ut det förrän efter fem imorrn, och då kanske jag är minst lika trött. Å andra sidan kanske lite frisk luft och en promenad skulle få mig att piggna till. De har öppet till åtta så jag hinner fundera en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0