Am Abgrund Entlang, Noch Einmal

Sitter här och väntar på antingen ett arg mail eller ett irriterat telefonsamtal. Jag skaffar mig fiender. Men so be it antar jag. Vete fan hur jag ska få något gjort under denna veckan, trots att jag vet att jag måste göra klart en massa grejer innan det blir än stressigare. Min hjärna imploderar och jag är alldeles för rastlös för att kunna koncentrera mig på något. Jag känner ett behov av att städa. Seriöst. Jag vill typ gå och städa badrummet nu bara för att ha något praktiskt och enkelt att göra snarare än att behöva ta itu med andra saker. Skulle inte förvåna mig om jag blev sjuk igen med stressrelaterad magkatarr. Boho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0