Am Abgrund Entlang

Igår var vi på födelsedagsfest för att fira Joel som blivit ...äldre. Så det är först nu 17.22 som jag bytt från pyjamas och faktiskt försöker göra något som kräver lite hjärnaktivitet. Jag har dock diskat typ tre-fyra dagars disk också, men det känns som en slags bakfylledagritual för mig. Jag bruknar piggna till lite av det på något vis. Dock tycker jag att jag fortfarande luktar rök hela tiden fast jag duschat och bytt kläder :(

Så. Gårdagen. Först var vi hemma hos Joel i Kungsmarken där det var gott om folk och sprit. Joel har som intresse att blanda drinkar så han hade köpt upp halva systemet och hade öppen bar så folk fick blanda drinkar åt alla håll och kanter. Jag prövade tre olika drinkar, men den enda jag kommer ihåg namnet på var Black Russian eftersom jag druckit den tidigare, men alla var goda. Större delen av början av festen gick ut på att bli mobbad och mobbas tillbaks av Olas kompis Nicklas. Det spårade ur och blev en planering av ett projekt som gick ut på att jag skulle sminka mig som ett löv, klättra upp i ett träd i Hoglands park och skrämma hånglande par mitt i natten genom att ropa 'ÖH! ÖH!' XD Senare åkte vi ner på stan och tog en sväng på Fox som var typ sjukt tomt av nån anledning. När de stängde vid ett var vi in på Nivå där det var lite mer folk. Vid det laget började jag bli lite trött eftersom jag sovit kanske åtta nio timmar sammanlagt de två senaste nätterna samt druckit min beskärda del av alkohol, men trots det så var det trevligt och innan man visste det hade klockan blivit tre och det var dags att knalla hem till Galgamarken. Det var rätt kallt att gå hem men jag tror det berodde på att jag faktisk hade kjol på mig.

Urval av bilder från kvällen:

Ja så här såg jag ut när jag gick hemifrån.

På Fox. Marco och Petra

Talan, yeah!

Ola och Talan på Nivå

Ola, Joel och Nicklas

Kommentarer
Postat av: annelie

haha hur sminkar man sig som ett löv!?!?!?!? det skulle jag vilja se! snygg matchning med halsbandet och tröjan alltså! grönt är skönt! snygging!

2009-10-25 @ 10:22:23
Postat av: stina

åååh annelie det var ju det jag skulle skriva hehe. alltså om halsbandet som var fint.

2009-10-25 @ 11:34:05
Postat av: Ida

Goa bilder!

Diggar specifikt Talan med sin "jag är en tuff rockare- inbillning" i blicken...

2009-10-26 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0