As I Lay Dying

Hur sorgligt är det att inte gå på halloween-fest? Jag som liksom hade en outfit för en gångs skull liksom! Ja, först tänkte jag så, men sen insåg jag att jag inte var på någon halloween fest förra året heller (vad jag minns) så jag kan inte klaga. Men jag undrar vad alla har för sig. Man har liksom inte hört något alls. Oh well.

Idag har jag lyckats göra färdigt Talans andra uppgift. Jag blev riktigt nöjd även om den inte alls var avancerad. Ska länka till den med bara jag får mina webbsidor på skolans server att funka så jag kan lägga upp dem. Hur som helst var det en uppgift som jag gjorde med inspiration från Patrick Wolfs Eulogy. Ni ska som sagt få se själva sen. Känns så skönt att vara klar med den. Imorgon ska jag ta mig igenom William Faulkners 'As I Lay Dying' inför kursstarten nästa vecka. Har inte hunnit med det jag hade tänkt men det är väl som vanligt.



Ida och Joel är här och tittar på Dansbandskampen. Det är rätt intressant, men jag skrattar mer åt töntigheten av det hela än jag diggar det. Men annars gillar jag den svenska dansbandskulturen. Det är en trevlig tradition, folk åker och dansar och är trevliga, till skillnad från den svenska supartraditionen som bara blir jobbig. Kul att det verkar komma lite nya unga band också.


Kommentarer
Postat av: annelie

finns verkligen halloweenfester på riktigt? jag tror aldrig jag varit på nån sån det känns som att de bara finns på låtsas

2009-10-31 @ 22:03:15
Postat av: annelie

suck nej nästa år ska jag ordna halloweenfest i ett ensligt hus långt ute i skogen och alla måste vara utklädda till nåt läskigt. du och petra är härmed bjudna!

2009-10-31 @ 22:20:43
Postat av: Petra

Woho! Jag kommer gärna! :D

2009-11-01 @ 13:06:03
URL: http://viljami.blogg.se/
Postat av: stina

igår när jag skulle gå ut till en pub mötte jag först Hitler och sen Super Mario. Helt fantastiskt!

i övrigt är det här med dansband ganska charmigt. jag har fått i uppdrag att göra ett blandband (aka bland-usb-minne) till jobbet med bara svensk schlager och dansband att ha på varupåfyllsmornarna.:)

2009-11-01 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0