Brodera Symaskiner?

Igår var vi då till Ronneby på någonting som kallades Ta Upp Tråden, eller sms-broderi-följetong. Vi skulle fungera litegrann som redaktörer och passa ihop de olika meddelandena och skapa en dialog av de sms som fanns broderade redan. Sen kunde vi också bidra med egna sms som antingen broderades ut av en symaskin eller för hand om man hellre ville göra det. Det var riktigt kul och ganska spännande att försöka få det att gå ihop. Vi gjorde både egna handbroderade texter och skickade ett sms till dem som broderades ut med symaskinen. Vissa av sms:n var ganska roliga och fyndiga, andra kändes väldigt ryckta ur sitt sammanhang men det var intressant ändå. Man skickar ju lite konstiga sms själv ibland :)



Jag har redan lagt upp typ alla bilder på bilddagboken så jag tänker inte lägga upp fler än denna på bloggen, men denna var en av favoriterna.

Idag var det Forwardmöte. Det var jag, Petra och Kerstin. Yeah. Forwards räddning är nära. Not.

Hämtade ut mina två paket med konstböcker idag! De var jättefina, fast det visade att en av dem var på danska. Men att läsa danska är inte lika svårt som att lyssna på det så det går nog bra. Det var en om Roy Lichtenstein, en om Andy Warhol och en om Gustav Klimt.



Oh! Så har jag fått pengar från Göranssonska! Det satt bra! Skönt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Min favorit var det smset med "Ingen kram." ^^

2009-10-31 @ 11:15:53
URL: http://viljami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0