How I met your Mother

Rubriken har inget med inlägget att göra. Så om ni är ett fan av serien så måste jag göra er besvikna.

Ah, jag känner att saker inte går riktigt som jag vill, men å andra sidan så är det min instinkt att vilja bara lämna saker när det inte går bra och när jag tröttnar, även om jag aldrig gör det i slutändan eftersom jag inte vill göra någon besviken. Hur som helst var den allmänna reaktionen på att inte fortsätta med Forward i tryckt form inte den jag kanske skulle velat ha. Jag känner att det är svårt för mig att se på Forward som något som jag vill fortsätta med, så när folk helt plötsligt vill engagera sig är det svårt att uppamma den entusiasm och energi som skulle behövas. Jag vet att jag är lite dålig på att be om hjälp, men jag kan inte påstå att jag fått så mycket hjälp när jag väl bett heller, så jag är kanske lite negativt inställd...

MEN! Suck it up Sofie! Finns bara ett håll att gå, och det är framåt. Fake it 'til you make it. Jag får helt enkelt försöka göra det bästa av situationen och hitta nån som kan ta över efter jul så att jag åtminstone får mindre att göra under vårterminen. Och det är ju klart att det skulle kännas bättre om man lyckades fixa till tidningen innan man gav den vidare.

Imorrn tar jag nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0