Kalle Anka

Oj, idag har jag känt mig lite stressad och lyckas liksom tappa en massa saker till höger och vänster. Lite slapp i fingrarna kanske? Jag tog liksom långhelg och har inte gjort nåt seriöst sen lektionen på torsdag eftermiddag, så nu fanns det en hel del att fixa och styra upp. Det är inte det att något av det egentligen är särskilt jobbigt, en hel del är faktiskt roliga grejer, men det mesta handlar om att få folk att lämna in sina texter till Forward i tid. Sen försöker jag även inte irritera ihjäl mina nya layoutare med att aldrig ge dem nån info eller nåt arbete. Ska åka till Karlshamn på onsdag och träffa dem och gå igenom lite grejer så att vi är på det klara med praktiska detaljer och idéer.

Ikväll ska jag titta på Hollywoodfruar, imorrn blir det Ugly Betty och på onsdag Grey's Anatomy. Alldeles för mycket tv numera, men jag kan inte låta bli att titta på hollywoodfruar, trots att det är precis den typen av program som jag hatar. Ärligt talat, den ena bruden är helt bombad men så gullig och snäll att man inte kan tycka illa om henne, den andra är kanske inte heller den smartaste men är ändå en trevlig person (fast med en mun som ser ut som att den ska äta upp en). Sen är det ju Anna Anka, och även fast hon har sjukt konstiga värderingar, skitjobbig röst och är en sjukt gnällig perfektionist så kan jag inte hjälpa att beundra krutet i henne. Hon tvekar inte att säga vad faen hon vill även om det bara bevisar att hon har noll empati. (Är det förresten nån som märkt att fast programmet heter Hollywoodfruar så är en av dem inte gift. Okej, skild då, men faktiskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0