Meat

Igår led jag av seriösa sovproblem. Jag var helt enkelt inte trött. Eller, jag kunde väl inte riktigt slappna av heller. Alldeles för mycket som snurrar i huvudet, och det bästa är ju att bara ta itu med det på en gång antar jag så att jag inte behöver bekymra mig saker och ting när jag ska sova. Vet dock inte riktigt i vilket hörn jag ska börja... Men Ganbatte!

Så framåt tre somnade jag väl äntligen, men sen vaknade jag typ kvart i åtta av att det rasslade i trapphuset. Det var då jag insåg att det var idag de skulle komma och rensa ventilationen. Så med andra ord var det bara att kliva upp och plocka ner allt från fläkten och kryddhyllan. När jag väl gjort det och gått och lagt mig igen dyker de upp en kvart senare och ringer på dörrklockan som att det brinner i lägenheten bredvid. Det var bara att kliva upp och klä på sig. Typiskt. Hittills är jag pigg för att ha fått runt fyra timmars sömn. Men det börjar komma ikapp känner jag... *snore*

Eftersom jag inte kunde sova fick jag lite tråkigt så jag lekte lite med kameran. Det blev ett sånt fint sken från alarmklockan, hoho.




Crazy Eyes! Lång slutartid och förvirrad blick, hehe.

Kommentarer
Postat av: annelie

wooo du ser ut som en vampyr särskilt i det röda skenet hehe.

2009-10-22 @ 15:20:03
Postat av: annelie

kanske du ska börja ta kvällspromenader istället förresten? inte för att frisk luft gör en sömnig men det blir lättare att släppa jobbiga tankar och slappna av!

2009-10-23 @ 10:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0