No I won't back down.

Söndagar är bäst. Jag fattar inte folk som inte gillar söndagar bara för att det är måndag dagen efter. Eller, visst fattar jag den grejen, för så känner jag också ganska ofta. Men söndagar är typ som i ett vakuum. Finns inget vettigt att göra egentligen på en söndag, så allt man kan göra är ovettiga saker. Vilket är precis vad jag gillar att göra. Under måndag till lördag känner jag alltid lite press på mig att göra sånt jag borde göra med skolan, eller typ hitta på något kul och vara social, men på söndagar är det liksom accepterat att bara sitta inne och inte göra något vettigt. Ett litet andningshål från resten av veckan och verkligheten.

Imorrn ska vi nog åka ner på stan (ska övertala Petra att följa med) och handla en lösnäsa. Det är för vårt lilla filmprojekt i Digital Video Production. Det ska bli rätt spännande att se slutresultatet. Förutom det ska jag också ha ett snack med Robin i kåren om Forward. Och jag ska INTE backa undan denna gången hur jävla mycket jag än vill fega ur. Jag läste lite i min dagbok från när jag var i Kilkenny och insåg hur jag gång på gång backade ur från att ta ett beslut (dvs att åka hem) som skulle få mig att må mycket bättre eftersom jag var rädd för vad det innebar (och då menar jag inte bara att Dee var skitläskig). Måste sluta bry mig vad andra tycker och fatta beslut som är bra för mig.

Kommentarer
Postat av: stina

Håller med dig om söndagar till viss del. för jag hatar känslan av att måndagen kommer dagen efter:P Men å andra sidan vaknade jag 12.30 idag och fick först lite panik över att jag sover bort en leeeedig dag man kan göra såååå mycket med. Sen vid närmare eftertanke så insåg jag hur jäkla skönt det var att ha sovit ut, så jag låg kvar och sträckte mig en halvtimme till, utan MINSTA lilla dåliga samvete. Söndagar alltså..:)

Kör på Fajja! Visa dom vem som bestämmer!

2009-10-11 @ 23:01:40
Postat av: anelie

hoho vart får man tag på en lösnäsa?? Lycka till idag med snacket! Det kommer gå så bra så! Allt blir bra!

2009-10-12 @ 10:33:32
Postat av: annelie

men du måste ju skriva om hur det gick!!??

2009-10-14 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0