Willy Vanilli

Har varit och handlat idag och köpt den nya marabouchokladen med hallon och yoghurt-smak. Den är visst så ny att det inte ens finns några bilder av den på webben.... Men den var sjukt god iallafall, men så är hallon min favoritsmak också :) Fast jag hade inte sagt nej till att prova en variant som smakar gröna äpplen heller. På Willys sålde de också rosa toalettpapper billigt så nu har vi sånt också för högtidsstunder XD

Så. Covers och original. Denna har väl ingen missat. Hurt med Nine Inch Nails vs Johnny Cash. Jag kan inte se Johnny Cash-videon utan att gråta en skvätt. Vet inte riktigt varför, är väl kanske för att videon är så sentimental...




Är det bara jag som har problem med att hitta vettiga musikvideos numera? Istället för att få upp den officiella videon på en gång får man bara upp en massa skit. :(

Kommentarer
Postat av: annelie

weho jag såg att den chokladen kommit till sverige nu :D den har funnit i norge ett tag och håller med om att den med hallon är gooood! säljer som smör på kiwi. jag som trodde sverige låg före norge i allt! men inte i choklad tydligen!

2009-10-17 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0